7 motive bune sa incluzi broccoli in meniu macar o data pe saptamana

Cred in ideea de mancare sanatoasa mai mult decat in ideea de a folosi medicamente pentru ca daca te hranesti corect nu mai ai nevoie de niciun medicament in majoritatea cazurilor, daca nu chiar in 100% din cazuri.

Mai mult, cred in mancare neprocesata mai mult decat in orice alt concept de hrana sanatoasa fiindca totul porneste de la alimentele naturale pe care le iei cu tine acasa si apoi le combini dupa cum doresti ca sa iti prepari mesele hranitoare de care ai nevoie.

Cand spun mancare neprocesata ma refer la alimente integrale, brute, naturale, neprocesate, nemodificate de mana omului. Cateva exemple de alimente neprocesate: legume, fructe, nuci, seminte, uleiuri naturale, lapte, oua samd.

Si pentru ca dintre toate legumele ador cruciferele cel mai mult, astazi va povestesc putin despre broccoli. Iata 7 motive sa alegeti broccoli pentru meniul saptamanal, macar o data intr-o zi din saptamana:

  1. Studiile arata ca in broccoli se gasesc compusi care combat cancerul in mai multe forme ale sale si ataca numeroase dintre celulele canceroase deja existente.
  2. Broccoli contine carbohidrati complecsi, care se absorb lent, care nu omoara pancreasul si ficatul, care ne mentin nivelul glicemiei in cote super ok. Imaginati-va ca insulina se descarca relaxat, picatura cu picatura. Asta inseamna presiune minima pe ficat si pe pancreas.
  3. Broccoli are in jur de 30 de kcal pe suta de grame. Este putin spus divin pentru oricine este la dieta. Broccoli devine cel mai bun prieten al celor care se straduiesc sa slabeasca sau sa se mentina in parametri buni in ceea ce priveste conditia fizica.
  4. 50 de grame de broccoli acopera necesarul de vitamina C pentru un adult. Asta inseamna ca sistemul imunitar va functiona corect, vei putea ajuta organismul sa secrete colagen pentru piele frumoasa si articulatii sanatoase si vei tine in loc procesul de imbatranire.
  5. Broccoli este o crucifera care aduce si aport considerabil de Fier, Mangan, Acid Folic, Vitamina K, Potasiu si nu numai. Mananci 3-4 buchetele de broccoli si e ca si cum ti-ai lua vitaminele doar ca fara efecte adverse, ci cu beneficii uriase.
  6. Broccoli contine antioxidanti in cantitati wow, pe langa vitamina C: Indole 3 Carbinol, Sulforafan, Luteina, Zeaxantina, Betacaroten, Camferol, Quercitin. Toti sunt implicati in lupta impotriva mai multor forme de cancer + numeroase alte boli si afectiuni.
  7. Broccoli scade colesterolul 🙂 Asta inseamna ca automat protejeaza inima si vasele de sange. Si ii multumim pentru acest lucru <3

Evident, ca orice aliment, broccoli se consuma cu moderatie. Inseamna ca nu consumam kilograme de broccoli pe saptamana si nici nu trebuie sa recurgem la extracte din broccoli decat daca ne prescriu medicii astfel.

Sa aveti succes in tot ce faceti si sanatate maxima!

S-ar putea să-ți placă și...