Cronica de carte: Urmeaza-ti inima, de Andrew Matthews

„Urmeaza-ti inima – Cum sa descoperi sensul vietii personale si profesionale” este o carte pe care v-o recomand cu toata caldura. Contine sfaturi utile, practice, simple si usor de aplicat. Este o carte pe care o citesti cu agenda langa tine, la propriu 🙂 O sa vrei sa notezi toate sfaturile pe care simti ca le poti aplica incepand cu prima clipa in care deschizi cartea.

In principiu, cartea povesteste pe sleau despre bunastare. Cum sa iti fie bine, cum sa iti mearga din ce in ce mai bine, de ce nu te regasesti acum in situatia pe care o doresti, cum sa stabilesti mai exact ce doresti sa vezi in viata ta, de ce facem greseli si cum putem invata din ele, puterea gandurilor noastre si nu numai.

Pe langa sfaturi utile si creionate asa de simplist incat chiar nu poti sa spui ca nu le poti aplica, in carte gasim si caricaturi super eficiente. Este genul acela de caricatura in care poti regasi sfatul predat intr-o forma super limpede 🙂 Este ca si cum ti s-ar spune care este calea de urmat si apoi vine cineva si o si deseneaza pentru tine 🙂 Dublu eficienta, as spune eu!

Va las cu aceste cuvinte despre cartea de azi si sper mult sa o gasiti si sa o cititi. Sunt reduceri in perioada aceasta si in principiu sunt reduceri din 2 in 2 saptamani la magazinele online cunoscute. Veti gasi cartea la un pret mai mult decat decent si va garantez ca nu veti regreta orele necesare pentru a o citi. Se citeste practic de la sine si are efecte pe termen lung. Este una dintre cele mai bune investitii facute in viata mea 🙂

Sa aveti succes in tot ce faceti!

S-ar putea să-ți placă și...