Mic dejun de post? Nicio problema, avem solutii geniale

7 ani vegana si vegetariana. Credeti-ma ca am avut timp suficient ca sa imi dau seama ce poti sa mananci la micul dejun 🙂 Si cu toate ca lumea intreaba cu mare teama ce se poate manca de dimineata daca tii post, adevarul este ca raspunsuri sunt mii sau zeci de mii. Si nu se repeta :))

Cel mai bun mic-dejun, de depaaarte, este pentru mine cel din imaginea de mai sus. Este iaurt vegetal, din cocos sau din soia. Nici nu mai tin minte ce am folosit dar stiu ca este o marca super ieftina dintr-un supermarket din Bucuresti si este marca proprie a lor. Este super cheap, believe me. Eu sunt mereu cu preturile mici si reducerile la reduceri 🙂

In iaurt am adaugat migdale pe care le-am lasat vreo 30 de minute la inmuiat in apa simpla de la chiuveta. Am adaugat si niste agrise pe care le aveam intr-un borcan si fulgi de hrisca (hrisca crispy la punga mica, vreo 3 lei punga care te ajunge 1 luna cel putin).

Cat de buna este treaba asta? Atat de buna incat iti vine sa iti dai palme ca pana acum ai mancat covrigi si pate vegetal pe paine la micul dejun cand ai tinut post :))

Evident, lista continua cu toate combinatiile care va trec prin cap. Sau mie, daca voi va simtiti neinspirati: iaurt vegetal cu banane si afine decongelate. Iaurt vegetal cu fulgi de ovaz si zmeura pisata la blender. Iaurt vegetal cu piersici din compot si fulgi de quinoa. Iaurt vegetal cu tarate de psyllium si gem de trandafiri <3

Cam asa merge treaba cand vrei mic dejun de post. Trebuie sa inventezi putin, sa te strofoci sa iti vina inspiratia sau sa navighezi din cand in cand pe cele mai frumoase bloguri de cooking din lume. 90% sunt vegane sau vegetariene. Adevarul este ca legumele si fructele au un fel al lor de a ne inspira sa traim mai frumos si mai bine. Si mai sanatos 🙂

Va pup cu drag!

S-ar putea să-ți placă și...