Legislatia muncii simplificata: Regula de baza la evaluarea profesionala a salariatilor

Legislatia muncii simplificata se livreaza cat de des apuc sa scriu 🙂 Nu trimit emailuri fiindca nu ma pricep si nici nu as vrea sa va mai aglomerez inboxul cu alte balarii pe langa cele pe care le aveti pe acolo.

Asa ca daca va doriti sa ramaneti la curent cu legislatia muncii explicata si simplificata, va astept cu drag pe blogul meu. Scriu cat de des se poate.

Astazi discutam despre regula de baza la evaluarea profesionala a salariatilor nostri.

Evaluarea profesionala reprezinta o obligatie legala, obligatie de care ne ocupam cu atentie si cu maxima corectitudine. Nu vom evalua profesional un salariat care detine pozitie de expert in contabilitate decat daca noi avem o calificare superioara.

Alte exemple lamuritoare:

– Experta de la achizitii nu va fi evaluata profesional de o specialista in achizitii 🙂

– Specialistul in Resurse Umane nu va fi evaluat profesional de Inspector Resurse Umane

– Maistrul nu va fi evaluat profesional de un Sudor sau de un Instalator

– Redactorul Sef nu va fi evaluat profesional de un Contabil

Lista poate sa continue asa mult si bine. Ideea este sa intelegem ca o evaluare profesionala trebuie sa stea naibii in picioare :)) Unii o fac de dragul de a o bifa dar trebuie sa tineti cont de faptul ca este o treaba serioasa si care va ajuta foarte mult.

O evaluare profesionala facuta ca la carte inspira incredere in randul salariatilor. Le da increderea ca lucreaza intr-o companie care se respecta.

Mai mult, evaluarea profesionala facuta bine reprezinta o garantie ca la o viitoare promovare pe un post stiti exact pe cine puteti sa propuneti.

Mult succes in tot ce faceti, sa auzim numai de bine si o zi frumoasa!

Dragi cititori, va reamintesc un lucru important despre sectiunea mea de legislatia muncii. Aceste articole de legislatia muncii si managementul resurselor umane sunt pur informative. Va ajuta sa va faceti o idee mai clara despre legislatia muncii si HR. Va rog sa nu le folositi pentru a lua decizii de ordin juridic fiindca orice situatie in care va regasiti poate sa presupuna si alte variabile de care sa tineti cont, un context aparte, o situatie mai complexa sau mai aparte, informatii unice de la un caz la altul. Asadar, oricand doriti sa luati decizii juridice, este esential sa va sfatuiti cu un specialist in legislatia muncii, cu un expert in legislatia muncii, cu un consilier juridic sau cu un avocat specializat in dreptul muncii. Va recomand sa apelati la ajutor specializat daca sunteti in situatia unui conflict de munca sau credeti ca exista un conflict de munca in devenire.

Sanatate maxima si mult succes in tot ce faceti!

 

Owner si Creator www. marianicutar.ro | Jurnalista si Fotograf | Specializata in Legislatia Muncii, Managementul Resurselor Umane si Securitatea Muncii | Formator Autorizat | Tehnician Nutritionist

 

 

 

S-ar putea să-ți placă și...