Dieta saraca in grasimi: Ce alimente poti consuma daca vrei sa mentii sub control aportul lipidic?

Exista numeroase afectiuni si boli care ne obliga sa o lasam mai moale cu grasimea. Asa se face ca ajungi sa iti calculezi aportul lipidic de mai multe ori in timpul zilei. Cum se face asta? Super simplu, cu aplicatii online gratuite care iti spun cata grasime inghiti cu fiecare aliment consumat in parte.

Iata si alimentele pe care le poti consuma daca te feresti de lipide in exces:

1. Fructe
2. Legume
3. Verdeturi aromatice si salate
4. Fibre: tarate de ovaz, tarate de psyllium etc.
5. Fasole, naut, linte si alte leguminoase
6. Iaurt, kefir, sana cu 0.1% grasime sau 1% grasime
7. Peste, piept de curcan
8. Fulgi de ovaz, orz, hrisca, chia
9. Quinoa, amaranth, orez, paste
10. Apa, ceai, cafea evident 🙂


Daca ma intrebati pe mine, as alege cu bratele deschise dietele sarace in grasimi fiindca au beneficii super mari pentru toata lumea. Atunci cand vrem grasime sanatoasa alegem uleiul de masline, uleiul din samburi de struguri, avocado, pestele gras, semintele de in, semintele de chia si nu numai 🙂

Aportul lipidic este important pentru buna functionare a intregului organism. Nu uitam ca vitaminele liposolubile au nevoie de aport de lipide pentru a se absorbi si pentru a fi utilizate in toate procesele necesare. Insa nu facem exces de grasime.

Sa fim sanatosi si sa avem succes in tot ce facem!

S-ar putea să-ți placă și...