12 alimente cu efect anti-aging, pentru prevenirea imbatranirii premature

Alimentatia anti-aging este unul dintre cele mai tari subiecte din lumea nutritiei. Sa mananci hrana vie care sa te ajute sa imbatranesti mai incet decat cei din jur 🙂 Asta da idee! Ne dorim asa ceva, sa recunoastem. Parca ar fi un scenariu din filmul cu Meryl Streep si cu Goldie Hawn, Tinerete vesnica 🙂

Mai jos va las lista celor 12 alimente care pot avea efect anti-aging daca sunt consumate in mod moderat si in mod constant. Rugamintea si recomandarea mea este sa nu ma certati daca nu va dispar ridurile peste 2 saptamani caci alimentatia anti-aging are efect in timp. Si va recomand cu mare fermitate sa nu va faceti obsesii din aceste alimente si sa incepeti sa le consumati cu lacomie caci niciun exces nu a facut nimanui niciun bine niciodata.

Iata alimentele care pot avea efect anti-aging, conform studiilor:

1. Ardei gras rosu
2. Ciocolata neagra
3. Afine, papaya, zmeura, fructe de padure
4. Broccoli
5. Avocado
6. Nuci
7. Migdale
8. Spanac
9. Legume verzi si salate
10. Cartofi dulci
11. Peste bogat in Omega 3
12. Ceai verde si apa plata

Iata ca avem o lista super frumoasa de alimente care ne vor binele si pe care ne putem baza pentru a arata mai tinere si a ne simti mai tinere 🙂 Nu uitati sa nu faceti niciun exces si sa nu apelati la extracte ci la alimentele in stare naturala.

Deci nu mergeti catre capsule cu ceai verde, v-as recomanda eu, ci sa alegeti ceaiul verde natural, preparat corect, nu fiert si clocotit.

Si v-as recomanda sa mancati minim o salata pe zi, cu ulei de masline si zeama de lamaie, cu nuci si seminte de in macinate pe loc, cu masline naturale si verdeturi aromatice. O simpla salata de acest fel va aduce un aport urias de antioxidanti meniti sa va apere impotriva imbatranirii premature 🙂

Sa fim sanatosi, sa avem succes in tot ce facem si sa auzim de bine!

S-ar putea să-ți placă și...