12 surse importante de fibre care pot ajuta la reducerea colesterolului

Fibrele ne ajuta din foarte multe puncte de vedere si contribuie enorm la realizarea unui plan de alimentatie sanatoasa. Ajuta la reglarea tranzitului, ajuta la scaderea colesterolui, ofera senzatie de satietate de lunga durata, scad nivelul glicemiei dupa mesele bogate si nu numai.

Beneficiile fibrelor sunt multe si marunte. Dar asa cum bine stim, victoriile rasunatoare se tin cu reusite mici, marunte si dese 🙂

Iata cele 12 surse minunate de fibre sanatoase pe care eu le recomand in alimentatie:

1. Seminte de chia
2. Avocado
3. Fulgi de ovaz
4. Mere
5. Zmeura
6. Broccoli
7. Linte
8. Ovaz
9. Ciocolata neagra
10. Mazare
11. Naut
12. Pere

Foarte important este ca alaturi de fibre sa avem lichide consumate pe tot parcursul zilei. Apa plata, ceai natural, cafea simpla facuta la filtru, limonada, ape infuzate cu zmeura si busuioc, apa cu menta proaspata samd, sunt toate idei minunate de lichide care sa puna la treaba fibrele.

Sa fim sanatosi si sa auzim de bine!
Maria Nicutar
Tehnician Nutritionist

S-ar putea să-ți placă și...