Managementul Resurselor Umane: Valul de concedieri din timpul si dupa criza Covid

Zilnic imi scriu multe persoane pe contul de LinkedIn si pe cel de Facebook. Ma intreaba foarte des daca au fost tratati corect, legal, moral, etic de catre angajatorii lor.

Ce m-a frapat enorm si incredibil de mult, nu am cuvinte sa exprim cat de mult, este ca mi-au scris multi specialisti cu nume sonore, oameni cu brand personal, oameni cu experienta de 5 – 10 – 20 de ani pe pozitiile de pe care angajatorii i-au dat la o parte in timpul epidemiei COVID.

Mi-au scris super specialisti cu titluri foarte tari „Creative Director”, „Marketing Manager”, „Talent Magnet etc”, „Brand Manager”, „Marketing Director”, „HR Admin” si nu numai. Cei mai multi erau angajati in cadrul unor companii mari, dom’le. Dar mari! Nu va imaginati un butic din coltul strazii. Imaginati-va nume de afaceri pe care le stim cu totii.

Si mi s-a scris aproape zilnic sa mi se spuna ca sunt oameni care sunt pur si simplu concediati chiar daca au experienta si specializari si o istorie in companie. Sa dai afara un om pe care l-ai avut in firma 7 ani si sa motivezi ca din cauza epidemiei nu il mai poti tine este ca si cum ti-ai da foc la valiza. Caci daca iti inchipui ca dupa epidemie o sa gasesti pe altcineva dispus sa invete totul rapid si sa o faca pe bani mai putini este ca si cum mi-ai cere o pizza super buna, super delicioasa, cu blat subtire, cu sos de rosii bio dar sa fie super ieftina. Mda, cautam!

Nu va spun eu cum sa va conduceti companiile. Doar va spun ca foarte des in viata cat platesti atata face. La modul cel mai serios.

Sa avem succes in tot ce facem si minte limpede sa le descurcam pe toate!

S-ar putea să-ți placă și...