Top 20 alimente bogate in fibre solubile

Fibrele sunt de doua feluri: solubile si insolubile. Ambele tipuri de fibre sunt extrem de importante pentru sanatatea noastra. Fibrele solubile ajuta la reglarea tranzitului, hranirea bacteriilor bune din intestinul gros, scaderea colesterolului si reglarea glicemiei 🙂

Daca v-au convins si pe voi de beneficiile uriase pentru sanatate, atunci iata si cele 20 de surse minunate de fibre solubile pretioase, conform Healthline.com:

1. Fasole neagra
2. Fasole lima
3. Varza de Bruxelles
4. Avocado
5. Cartofi dulci
6. Broccoli
7. Ridichi
8. Pere
9. Fasole rosie kidney
10. Smochine
11. Nectarine
12. Caise
13. Morcovi
14. Mere
15. Guava
16. Seminte de in
17. Seminte de floarea soarelui
18. Alune de padure
19. Ovaz
20. Orz

Surse respectabile ne spun ca fibrele solubile ajuta la popularea coloniilor de bacterii bune, previn bolile de inima, scad colesterolul rau LDL, mentin in limite bune nivelul glicemiei dar nu uitam o conditie importanta: bem apa suficienta atunci cand consumam alimente bogate in fibre 🙂

Stiti regula cu 1,5 litri de apa pe zi ca minim necesar? Sunt foarte multi oameni care confirma ca respectarea acestei reguli simple le-a adus schimbari wow in viata 🙂 Este fix schimbarea care produce mai apoi un intreg lant de schimbari benefice pentru sanatatea intregului organism.

Sanatate maxima si mult succes in tot ce faceti!

S-ar putea să-ți placă și...