Beneficiile broccoli-ului pentru persoanele care sufera de guta

Guta este o forma de artrita si reprezinta inflamarea incheieturilor. Este o afectiune foarte serioasa si dureroasa. Mai mult de atat, lasata netratata, guta poate aduce suferinta.

Va promit sa postez cat de curand cat mai multe postari adresate celor care vor sa previna guta sau sa o trateze prin alimentatie corespunzatoare.

Astazi tratam un subiect interesant, si anume cat de multe beneficii poate avea broccoli-ul pentru cei care sufera de guta, conform HealthLine.com.

3 motive pentru care broccoli-ul este benefic pentru a lupta impotriva gutei:

1. Broccoli are continut redus de purine, ceea ce inseamna risc redus de guta. Persoanele care sufera de guta trebuie sa adopte un stil de alimentatie bazat pe ingrediente sarace in purine, ceea ce duce la scaderea nivelului acidului uric in organism.

2. Broccoli contine vitamina C, lucru care duce la scaderea nivelului acidului uric in organism.

3. Broccoli contine antioxidanti pretiosi care lupta impotriva inflamatiei din organism, exact ce inseamna guta, inflamatia incheieturilor.

Cum consumam broccoli-ul? Eu il prefer oparit timp de 2 minute in apa clocotita si cu focul stins. Rup broccoli-ul in buchetele mici si le las in apa clocotita si data de pe foc timp de 2 minute. Apoi le strecor, le las sa se raceasca putin si le consum cu iaurt sau cu mujdei, verdeata proaspata sau verdeturi aromatice uscate 🙂

Broccoli este o leguma super versatila, fiind usor de folosit intr-o sumedenie de retete culinare 🙂 Se poate blendui in supe creme, se poate adauga in paste cu sos de rosii, merge si la cuptor, merge si in smoothie-uri.

Multa sanatates si spor in tot ce faceti!

S-ar putea să-ți placă și...