14 beneficii ale consumului de mure + calorii + retete

Murele sunt absolut delicioase atunci cand super bine coapte. Nici nu vreau sa aud de fructe semicoapte sau necoapte. Nu sunt nici sanatoase si nici gustoase.

Murele au beneficii uriase pentru sanatate, motiv pentru care astazi discutam despre ele 🙂

Iata cele 14 beneficii ale consumului de mure pentru sanatatea noastra, conform Healthline.com:

1. Pline de vitamina C, vitamina K, Mangan si nu numai,
2. Aduc aport mare de fibre, lucru care inseamna satietate, glicemie reglata, colesterol sub control.
3. Au efecte benefice pentru sanatatea creierului.
4. Murele previn imbatranirea prematura.
5. Murele ajuta la detoxifiere.
6. Murele sustin sistemul imunitar.
7. Murele lupta impotriva constipatiei.
8. Murele lupta impotriva colesterolului marit.
9. Murele te ajuta sa slabesti in mod sanatos.
10. Murele hranesc bacteriile bune de la nivelul intestinului.
11. Murele sustin sanatatea sistemului osos datorita continutului de vitamina K.
12. Murele sustin sanatatea creierului datorita antioxidantilor care lupta impotriva radicalilor liberi.
13. Murele lupta impotriva inflamatiei.
14. Murele grabesc vindecarea ranilor 🙂

Informatii nutritionale despre mure:

145 g de mure contin 62 de kcalorii, 2 grame de proteine, 7 grame de fibre si 14 g carbohidrati 🙂

Nu e rau deloc pentru niste fructe pe care oricum le mananci de placere. Nici nu se pune problema sa refuzam un bol frumos de mure coapte 🙂

Retete cu mure? Daca vreti sa le pastrati toti antioxidantii la locul lor, atunci nu le gatiti termic. Adaugati-le in iaurturi, consumati-le ca atare, adaugati-le peste tarte, peste orez cu lapte, peste gris cu lapte, in clatite 🙂

Sa fim sanatosi si va mai astept pe blog pentru si mai multe articole despre nutritie 🙂

S-ar putea să-ți placă și...