Lista de 16 superalimente pe care ar trebui sa le consumi mai des

Superalimentele reprezinta o categorie aparte de alimente. Pe langa faptul ca aduc o anumita stare de satietate, ele au aport mare de nutrienti: vitamine si minerale, antioxidanti, substante care regleaza diverse procese care se petrec in organism.

Superalimentele sunt more than just food. Sunt adesea remedii pentru numeroase afectiuni.

Iata lista celor 16 superalimente recomandate de specialisti, conform HealthLine.com:

  • Verdeturi cu frunze verde-inchis gen kale sau spanac
  • Fructe de padure
  • Ceai verde
  • Oua
  • Leguminoase
  • Nuci si seminte
  • Kefir
  • Usturoi
  • Ulei de masline
  • Ghimbir
  • Turmeric
  • Somon
  • Avocado
  • Cartofi dulci
  • Ciuperci
  • Alge

Cele mai multe sunt usor de incorporat in orice dieta iar majoritatea se pliaza perfect pe dieta vegana si pe cea vegetariana.

Sunt cateva superalimente care intra in meniul meu zilnic: ceai verde, ulei de masline si verdeturi. Nu exista zi in care sa nu le folosesc. Iar pe restul sigur le bifez macar o data pe luna, minim.

Sanatate maxima si succes in tot ce faceti!

S-ar putea să-ți placă și...