16 sandvisuri sanatoase pentru orice moment al zilei

Inclusiv la cina? Da, inclusiv la cina. Sandvisurile sunt o optiune ideala pentru orice moment al zilei atat timp cat folosim ingrediente de calitate. Asta inseamna sa alegem o paine integrala sau graham si sa punem ceva sanatos intre feliile de paine.

Cele 16 idei de sandvisuri super sanatoase pe care eu le folosesc des:

Toast + rosii + avocado + masline + ceapa
Adaugati sare si piper dupa gust. Este unul dintre cele mai sanatoase sandvisuri din lume, unul cu specific grecesc – mediteranean. Daca nu folositi ceapa, acest sandvis merge de minune si la birou.

Sandvis cald cu ulei de masline si masline fara samburi.
Daca aveti sandwich maker, treaba devine super simpla. Ungeti feliile cu putin ulei de masline si adaugati masline fara samburi intre felii. Incingeti feliile in aparat timp de 1-2 minute si asta e tot. As mai adauga busuioc uscat, cimbru uscat si oregano uscat pentru si mai multa aroma si pentru twistul mediteranean.

Paine cu ulei de masline, rosii, patrunjel, sare si piper
Dati la cuptor 10 minute. Este un sandvis genial de gustos, super simplu de pregatit. Doar crestati franzelele si puneti felii de rosii, patrunjel, ulei de masline, sare si piper. Rumeniti frumos si serviti cat este cald.

Paine cu unt, usturoi si patrunjel
Dati la cuptor 10 minute si obtineti un sandvis demential, gata in 10 minute, fix la fel de aratos ca cele din reviste.

Toast cu tofu, ceapa, rosii, patrunjel, sare si piper
Tofu afumat este cel mai delicios dar merge si tofu simplu. Cine nu este adept tofu poate folosi telemea sau mozzarella si sandvisul va fi la fel de gustos. Poate chiar si mai gustos.

Toast cu pasta de naut 🙂 Pasta de naut se pregateste din naut fiert si pisat marunt cu sare, piper, usturoi si ulei de masline + patrunjel tocat marunt. Puneti pasta in paine si serviti cu salata de rosii stropita cu otet balsamic. Ma veti pomeni!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Paine cu avocado, masline si ulei de masline + un strop de zeama de lamaie si sare
Avocado se taie felii si imediat se stropeste cu zeama de lamaie care previne oxidarea lui. Adaugati masline tocate marunt si ulei de masline.

Bagheta cu unt, dovlecei la gratar si rosii + sare si piper
Dati un strat de unt si apoi adaugati felii de dovlecei rumenite la gratar. Adaugati si felii de rosii, stropiti cu ulei de masline, zeama de lamaie, sare si piper. Daca nu aveti vreo sedinta importanta puteti adauga si usturoi pisat marunt. Este un sandvis genial de gustos.

Lipie libaneza unsa cu avocado blenduit cu zeama de lamaie si sare
Adaugati ardei copt tocat si patrunjel proaspat tocat, sare si piper. Rulati ca pe o shaorma. Nu veti regreta nicio imbucatura.

Sandvis cu tofu afumat, ardei gras, rucola si ceapa rosie
Adaugati un strop de ulei de masline si un strop de zeama de lamaie pentru si mai multi antioxidanti.

Sandvis cu ulei de masline si rucola sau spanac. Adaugati sare si piper.

Sandvis cu chiftele de post. Chiftelele se fac din cartof crud dat pe razatoare, morcov crud dat pe razatoare, dovlecel crud dat pe razatoare, sare, piper, ceapa, pesmet, usturoi, oua, patrunjel tocat marunt. Compozitia se portioneaza in chiftele care se rumenesc pe gratar.

Lipie libaneza cu dovlecel la gratar, rosii, masline, ulei de masline, zeama de lamaie, sare si piper

Sandvis cu pasta de avocado si nuci pecan. Pasta de avocado se prepara din avocado blenduit cu sare, piper, zeama de lamaie si ceapa. Optional puteti sa adaugati si usturoi in pasta de avocado.

Lipie libaneza cu zucchini, ardei gras sau ardei copt, rosii, masline, ulei de masline, zeama de lamaie, sare si piper. Este un sandvis sau o shaorma? Nu prea conteaza cum ii spuneti fiindca este o bomba de vitamine si minerale. Folositi ulei de masline extravirgin si verdeturi aromatice uscate sau proaspete pentru si mai multi antioxidanti.

Sandvis cu pasta de avocado si salata de rosii. Pasta de avocado se prepara din avocado cu usturoi, sare, piper, zeama de lamaie, boia de ardei si seminte de susan negru. Este un sandvis bogat in proteine si grasimi sanatoase, plin de omega 3.

Sper mult de tot sa va placa aceste idei de sandvisuri si sa va inspire sa va realizati propriile sandvisuri gustoase si hranitoare. Painea sa fie de calitate si restul ingredientelor sa aduca un plus sanatatii dvs. Aceasta este reteta pentru orice sandvis sanatos si gustos. Fara mezeluri, fara branzeturi topite, fara conservanti si alte balarii.

Sanatate maxima si mult succes in tot ce faceti!

S-ar putea să-ți placă și...