Mic dejun super sanatos: Fulgi de hrisca, seminte de chia si nuci

Ne place mancarea sanatoasa. Este pasul corect pe care il facem inca de la inceputul zilei. Este o zi inceputa cu dreptul orice zi in care incepi cu un mic dejun sanatos si hranitor. Mancarea sanatoasa aduce beneficii importante corpului dar si confort emotional. Cate griji ne facem cand mancam nesanatos stim doar noi.

Ingredientele de care aveti nevoie pentru un mic dejun de nota 10:

  • 6 linguri fulgi de hrisca
  • o cana de lapte de migdale
  • 5-6 nuci
  • 1 lingura de seminte de chia
  • fructe cat intra in causul mainii

Evident, asa cum era de asteptat, amestecam pur si simplu toate ingredientele. Le lasam putin sa absoarba laptele de migdale si gata. Mai simplu de atat chiar nu se poate. Si mai ieftin decat facut acasa pur si simplu nu exista.

Semintele de chia si fulgii de hrisca se iau de la plafar sau din hipermarketuri.

Laptele de migdale se face si acasa. Va las aici o reteta minunata si super simpla. 

Fulgii de hrisca sunt absolut minunati si au beneficii notabile pentru sanatatea noastra. Sunt plini de minerale, vitamine, antioxidanti, au proteine si fibre, ajuta la tranzit si previn obezitatea. Un articol frumos despre beneficiile fulgilor de hrisca gasiti aici. 

Sanatate maxima si mult succes in tot ce faceti!

S-ar putea să-ți placă și...