Desert sanatos: Budinca de chia, gata in 15 minute

Budinca de chia se pregateste fara niciun fel de aragaz, cuptor, apa calda sau mai stiu eu ce alta forma de pregatire termica. Este gata in 15 minute si se serveste la temperatura camerei.

Budinca de chia are o textura vascoasa, semn ca avem fibre in cantitate mare. Este unul dintre avantajele deosebite ale semintelor de chia.

Iata ce ingrediente va sunt necesare pentru budinca de chia:

  • 3 linguri de seminte de chia
  • 6 – 10 migdale lasate la inmuiat cateva minute in apa plata
  • coaja de portocala
  • gemul preferat – 1 lingura
  • apa plata

Cum pregatim budinca de chia:

  1. Semintele de chia se pun intr-un bol si peste ele punem apa plata cat sa le acoperim cu 2 degete.
  2. Le lasam sa se umfle si mai amestecam din cand in cand.
  3. Adaugam gemul preferat, coaja de portocala data pe razatoare si migdalele.
  4. Servim cand budinca este perfect legata si semintele de chia si-au dublat/triplat volumul.

Budinca de chia este bogata in fibre si proteine. Este saraca in calorii si foarte nutritiva. Deci este combinatia ideala pentru sanatatea noastra.

Recomand budinca de chia in combinatie cu fructe de sezon sau fructe congelate, fructe deshidratate, seminte si nuci, gem sau miere, extract de vanilie si orice alte ingrediente doriti sa folositi.

Sanatate maxima si mult succes in tot ce faceti!

S-ar putea să-ți placă și...