12 alimente esentiale pentru reglarea tranzitului intestinal

Adevarul este ca trebuie sa discutam mai des despre mancarea pe care o consumam inainte de a discuta despre problemele noastre medicale.

Nu de alta dar cele mai multe ar disparea ca prin minune daca am avea o dieta echilibrata si o alimentatie santoasa. Nu am avea nevoie de pastile, medicamente, tratamente si nu am ajunge la operatii si probleme mai grave daca am avea grija ce alimente sunt in meniul nostru zilnic. Mare atentie la cantitatea de fructe si legume pe care le consumati intr-o zi si intr-o saptamana. Apa nu este suficienta.

Astazi nu promit sa descoperim elixirul sanatatii eterne dar promit sa aflam care sunt alimentele care ne ajuta sa ne reglam tranzitul:

1. Mere
2. Prune
3. Kiwi
4. Seminte de in macinate pe loc, 1 lingura pe zi
5. Pere
6. Fasole
7. Kefir
8. Smochine
9. Linte
10. Seminte de chia
11. Avocado
12. Tarate de ovaz si fulgi de ovaz

Acestea sunt alimentele recomandate de specialistii HealthLine.com, pe care ii urmaresc pentru ca ofera doar informatii sustinute de studii si verificate de medici si nutritionisti. Si asta respect mult si apreciez enorm. Informatiile oferite de medici si specialisti sunt cele spre care mergem si pe care ne bazam pentru a ne schimba viata la 180 de grade.

Si stim ca se poate! O singura schimbare minora poate atrage dupa sine numeroase schimbari majore. Pas cu pas, sanatatea se construieste zilnic.

Sa fim sanatosi si sa avem succes in tot ce facem!

S-ar putea să-ți placă și...