Gogosarii, sursa naturala de vitamina C, betacaroten, acid folic si magneziu

Gogosarii sunt mai bogati in vitamina C decat ardeii galbeni si cei verzi. Sunt miraculos de revitalizanti, revitaminizanti, remineralizanti. Gogosarii sunt bogati in magneziu, acid folic, betacaroten, vitamina C, potasiu, Vtamina B6, Vitamina E, Vitamina K, Zinc, Mangan, Triptofan si nu numai.

Cum ii consumam? In stare cruda, acum cand sunt in sezon. Cand nu ii mai avem la indemana in stare cruda putem sa ii consumam in tocanite, in supe si ciorbe, in mancaruri cu legume. Eu ii ador si in mancarurile asiatice, langa taitei de orez, cu arome si condimente asiatice.

Gogosarii si ardeii rosii sunt alaturi de noi tot timpul anului. Eu congelez minim 2-3 kg sub forma de cubulete, in pungi cu fermoar. Scot cate o mana de gogosari congelati si ii arunc in orice mancare doresc.

Avantajele gogosarilor: au calorii putine, hidrateaza eficient, te ajuta sa slabesti, merg de minune la congelator si isi pastreaza toata aroma.

Dezavantajele gogosarilor: pot da senzatia de balonare in cazul multor oameni. Gogosarii si ardeii grasi pot avea acest dezavantaj de care se lovesc multi oameni, inclusiv eu. Un carbune ajuta totusi foarte mult si va permite sa va bucurati de gogosari si ardei gras cat mai mult cu putinta.

Acestea fiind spuse, va amintesc faptul ca acum este momentul sa puneti gogosari la murat sau la congelator. Eu voi pune cateva pungi de gogosari si de ardei gras in toate culorile. Vor fi cea mai buna aroma pentru tocanitele mele din aceasta iarna!

Sanatate maxima si mult succes in tot ce faceti!

S-ar putea să-ți placă și...