7 surse de fibre sanatoase pentru micul dejun

Fibrele reprezinta o solutie minunata pentru persoanele care doresc sa slabeasca, sa se mentina in forma, sa isi scada in mod natural nivelul colesterolului si sa isi regleze tranzitul. Fibrele sunt esentiale pentru un program de alimentatie sanatoasa.

Iata care sunt cele 7 surse de fibre sanatoase care imi plac mie la micul dejun:

  1. Fulgii de ovaz
  2. Fulgii de hrisca
  3. Prune uscate
  4. Afine si coacaze deshidratate
  5. Visine si merisoare deshidratate
  6. Seminte de chia
  7. Seminte de in macinate pe loc, proaspat

Aceste surse de fibre sunt indispensabile pentru mine. Ma ajuta sa imi mentin ridicat nivelul de satietate pe parcursul intregii zile. De asemenea, ma ajuta sa imi mentin greutatea optima fiindca fara ele as da sigur iama in vreo alta prostie hipercalorica. As manca ciocolata, dulciuri, patiserie si multe alte preparate care aduc nivel inalt de calorii si nivel scazut de nutrienti.

Sper sa va inspire lista mea de fibre sanatoase. Le gasiti peste tot, in magazine, in piata, la plafar si in magazinele online. Eu am borcane cu aceste alimente pe care le mentin mereu proaspete. Astept sa termin borcanul pana cand cumpar o noua punga de fulgi/ de seminte sau de fructe uscate.

Interesant este ca cel mai greu este inceputul, prima investitie. Apoi veti realiza ca aceasta sursa de fibre va este suficienta destul de mult timp si investitia chiar merita.

Va imbratisez si va invit sa ma urmariti pentru ca voi mai posta si alte articole despre nutritie, despre alimentatie sanatoasa si despre diete echilibrate!

S-ar putea să-ți placă și...