12 alimente care sustin sistemul imunitar

Alimentele ne pot ajuta sau ne pot trage in jos, la fel cum fac si oamenii din anturajul nostru. Putem avea conexiuni bune, benefice pentru dezvoltarea noastra. Si putem avea si conexiuni care ne fac sa luam decizii gresite, ne dau dureri de cap si o stare de negativism. Acelasi lucru este si la alimentatie.

Deciziile noastre in materie de alimentatie ne pot aduce mai aproape sau mai departe de:

  • o stare generala buna
  • mai multa energie si vitalitate
  • tranzit intestinal regulat
  • greutate corporala optima
  • tonus fizic bun
  • o stare emotionala buna
  • analize medicale bune
  • prevenirea imbatranirii premature

Alimentatia conteaza mai mult decat ne imaginam. Si trendurile arata faptul ca alimentatia va juca un rol important in viitor, mai ales pe paliere de anti-aging, anti-viral, anti-depresie, anti-ADHD si alte afectiuni care se leaga de echilibrul emotional si psihologic. Da, dieta ne poate influenta in mod major starea emotionala.

Astazi vom descoperi cateva alimente care sustin sistemul imunitar, conform specialistilor HealthLine.com:

  1. Citrice
  2. Ardei gras rosu
  3. Broccoli
  4. Ghimbir (in poza este ghimbir confiat)
  5. Usturoi
  6. Spanac
  7. Iaurt
  8. Migdale
  9. Seminte de floarea soarelui
  10. Turmeric
  11. Ceai verde
  12. Kiwi

Sunt alimente sanatoase, hranitoare, bogate in nutrienti si cu nivel caloric redus. Le consumam la micul dejun, la gustare, la pranz sau la cina. Si sunt atat de usor de folosit in numeroase combinatii culinare geniale!

Sanatate maxima si mult succes in tot ce faceti!

S-ar putea să-ți placă și...