7 alimente vegetale bogate in calciu

Calciul este pur si simplu esential pentru toata lumea, de la copii si pana la cei mai in varsta. Dar adevarul este ca nu il luam din alimentatie in asemenea masura incat sa atingem doza optima. Asa ca adesea apelam la pastile si suplimente alimentare pentru atingerea nivelului optim de calciu.

Pe langa suplimente, nu uitati ca avem la dispozitie si cateva surse vegetale de calciu:

  1. Tofu
  2. Chia
  3. Smochine
  4. Kale
  5. Spanac
  6. Migdale
  7. Linte

Sunt surse minunate de calciu, de origine vegetala, potrivite pentru toata lumea. Calciul ajuta la sustinerea sistemului osos, la starea de sanatate a inimii, la buna functionare a muschilor si a sistemului nervos.

Fara calciu, numeroase boli si afectiuni pot aparea in organism. Asa ca este indicat sa ne luam doza optima de calciu si cel mai bine ar fi daca am apela la alimente naturale, integrale. Analizele medicale uzuale ne pot da indicii importante cu privire la situatia calciului in organism si de aici vom respecta indicatiile medicului, acesta putand sa ne prescrie suplimente alimentare cu calciu.

Pana la urmatoarele analize, nu uitati si de lista alimentelor de mai sus. S-ar putea sa faca toata treaba si sa nu mai aveti nevoie de niciun supliment. Divin, stiu 😊

Va imbratisez cu drag si va doresc sanatate maxima!

S-ar putea să-ți placă și...