10 alimente naturale bogate in prebiotice, hrana preferata a bacteriilor bune

Prebioticele sunt tipuri de fibre insolubile pe care le gasim in alimente. Da, exista si suplimente pe care le putem cumpara si in care gasim cantitati mari de prebiotice. Insa inainte de a da iama in magazine, haideti sa vedem la ce sunt bune prebioticele, unde le gasim si cat de des trebuie sa le consumam.

Prebioticele sunt diferite de probiotice. Probioticele se hranesc cu prebiotice.

Probioticele se gasesc in numeroase alimente naturale si sunt microorganisme vii care ajuta organismul sa isi pastreze sanatatea in numeroase moduri. Probioticele sunt bacterii bune.

Prebioticele sunt hrana preferata a bacteriilor bune si sunt un tip de fibre insolubile pe care le gasim in diverse alimente.

Cele mai bune alimente bogate in mod natural in prebiotice:

  • leguminoase
  • banane
  • usturoi
  • ceapa
  • praz
  • fulgi de ovaz
  • fructe de padure
  • sparanghel
  • mazare
  • anghinare
  • frunze de papadie si alte verdeturi
  • seminte de in
  • portocale

Dupa cum vedeti, sunt destul de multe alimente bogate in prebiotice, acestea fiind hrana probioticelor. Nu vreau sa va dezamagesc, dar degeaba cumparati cele mai bune probiotice daca nu le hraniti corespunzator.

Probioticele au nevoie de prebiotice pentru a se dezvolta in mod optim. Adica degeaba cumparati cele mai bune probiotice de pe piata daca apoi va hraniti cu sucuri carbogazoase, fast food si pizza. Nu cred ca veti avea rezultatele dorite.

Pana data viitoare, va las cu aceasta lista de alimente natural bogate in prebiotice dar promit sa mai revin cu informatii pe aceasta tema. Cred ca trebuie sa invatam mai multe despre bacteriile bune din organismul nostru fiindca acestea ne influenteaza in atat de multe moduri, inclusiv emotional 🙂

Sanatate maxima si mult succes in tot ce faceti!

S-ar putea să-ți placă și...