Paste Aglio, Olio e Peperoncino cu parmezan vegan

Unele retete sunt absolut uimitoare. Si merita preparate si savurate alaturi de cei dragi. Astazi descoperim o reteta vegana de paste delicioase si super sanatoase, cu parmezan vegan.

Iata ingredientele pentru clasicele si faimoasele Paste Aglio, Olio e Peperoncino (Paste cu usturoi, ulei de masline si ardei iute), varianta vegana, 2 portii de adult:

  • 200 grame de paste
  • 4 linguri ulei de masline
  • 6 catei de usturoi
  • cimbru uscat, oregano uscat, busuioc uscat
  • fulgi de chili sau ardei iute proaspat
  • 4 linguri fulgi de drojdie inactiva
  • sare si piper

Reteta de Paste Aglio, Olio e Peperoncino e super simpla:

  1. Fierbem pastele al dente. Le scurgem de apa.
  2. Intr-o tigaie incingem uleiul de masline la foc mic. Adaugam usturoiul tocat si il scoatem imediat ce se rumeneste.
  3. Adaugam in uleiul incins fulgii de chili sau rondele de ardei iute. Le lasam acolo timp de 1 minut si apoi adaugam pastele fierte. Le incingem si pe ele fix 1 minut.
  4. Scoatem pastele pe platou mare. Presaram parmezan vegan (poza mai jos si reteta mai jos) din plin si servim 🙂

Parmezanul vegan este combinatia dintre: fulgi de drojdie inactiva, sare, piper, cimbru, oregano, busuioc, usturoi pudra. Puneti totul intr-un borcan si presarati din plin peste paste, in salate, oriunde ati dori sa puneti parmezan clasic 🙂 Fulgii de drojdie inactiva sunt super bogati in vitamine din grupul vitaminelor B 🙂

Eu nu as pune parmezanul vegan peste paste cand sunt prea fierbinti fiindca antioxidantii din verdeturile aromatice se distrug partial. Verdeturile aromatice pe care le puneti in borcanul de parmezan vegan pot varia: rozmarin, salvie, maghiran, ce doriti si stiti ca va place, inclusiv patrunjel uscat 🙂

Sanatate maxima si mult succes la retete culinare delicioase si sanatoase!

S-ar putea să-ți placă și...