Cele mai simple si rapide salate: 9 idei minunate

O salata pe zi a devenit regula de aur pe care o respect de cativa ani. Din momentul in care am inceput sa introduc in alimentatia mea zilnica minim o salata, am observat rezultate minunate. De la faptul ca ma simt mai satula pe tot parcursul zilei si pana la reglarea tranzitului intestinal in cel mai natural mod posibil, regula o salata pe zi a facut minuni. Si faza tare este ca de cele mai multe ori te poti rezuma la o salata super simpla. E minunat si suficient, macar pentru inceput.

Iata cele 9 salate care va vor infrumuseta mesele si va vor ajuta sa va mentineti in forma:

Salata de varza, morcov, marar, masline, ulei de masline, otet, sare, piper 🙂 Este probabil cea mai eficienta salata pentru slabit din lume. Varza ajuta la arderea grasimilor, scaderea colesterolului si trigliceridelor. Morcovul aduce aport mare de antioxidanti. Maslinele si uleiul de masline sunt surse de grasimi sanatoase. Otetul accelereaza arderile de grasime si viteza metabolismului 🙂

Salata verde cu ridichi si ceapa verde, ulei de masline, suc de lamaie, sare si piper. Pare o salata banala dar nu este deloc. Salata verde ajuta la reglarea tranzitului si aduce aport de vitamina K, printre multe alte vitamine si minerale. Ridichile sunt minunate pentru scaderea colesterolului si la fel si ceapa, care ajuta si la eliminarea apei in exces si la eliminarea metalelor grele din organism. Uleiul de masline este la baza dietei mediteraneene si ajuta la scaderea inflamatiei in organism si la reglarea metabolismului. Pana si piperul are antioxidanti si printre cei mai puternici din randul antioxidantilor.

Salata de rosii, ceapa, castraveti, ardei gras. Adaugati ulei de masline sau de floarea soarelui, putin otet, sare si piper, marar proaspat tocat. Este una dintre cele mai gustoase salate din lume si cred ca mararul este de vina :)) Eu consum alaturi de aceasta salata si o bucata mica de cas de oaie, telemea, tofu sau branza de capra. Asta inseamna ca am o cantitate buna de proteine pe care ma bazez pentru a slabi sanatos.

Salata mediteraneana de salata verde, rosii, masline, ulei de masline, sare, piper, suc de lamaie. Adaugam ulei de masline, sare, piper, suc de lamaie cam in orice salata si cred ca este cheia catre o viata lunga si sanatoasa. Combinatia dintre ulei de masline si suc de lamaie se considera ca poate curata ficatul gras si poate accelera metabolismul lenes.
Salata aceasta este pe cat de simpla, pe atat de gustoasa si hranitoare. Este o salata satioasa, hranitoare si care promoveaza slabitul natural 🙂 Este specifica dietei mediteraneene.

Salata de andive, rosii, patrunjel. Adaugati ulei, suc de lamaie, sare si piper. Este o salata hranitoare, perfecta pentru o zi in care vrei fibre si vitamine multe. Eu adaug in aceasta salata si putina branza sau ton din conserva. Este un plus de proteine de care organismul are nevoie pentru a-si mentine greutatea ideala. E foarte greu sa slabim daca nu avem aport bun de proteine. Nici in exces, nici in minus.

Salata de castraveti, patrunjel, iaurt, ulei de masline, usturoi pisat marunt, sare si piper. Este o salata cu specific grecesc, mediteranean. Merge si fara usturoi dar eu il recomand zilnic, cel putin in anotimpul rece. Este o salata satioasa, are aport mare de proteine daca folosim iaurt grecesc si poate fi imbunatatita cu bucatele de feta, telemea sau cas de oaie, pentru si mai multe proteine.

Salata de kale, rosii, ceapa. Adaugam si ulei, sare, piper si otet sau suc de lamaie. Kale este ca un fel de varza creata. Gustul este cam acelasi. Merita sa va ocupe un loc modest in ladita de legume din frigider, in special pentru ca este sanatoasa si super satioasa. In acelasi timp, kale contine vitamina K si multi antioxidanti. La fel si rosiile, ceapa rosie si lamaile, toate contin vitamine, minerale si antioxidanti care promoveaza slabitul natural.

Salata de kale, telina, morcov, masline. Adaugam si ulei, suc de lamaie, sare si piper. Este o salata la fel de originala ca cea de sus, pe care o puteti imbogati dupa cum doriti, cu orice ingrediente va plac. Eu iubesc mult combinatia dintre morcov, telina si kale 🙂 Impreuna cred ca aduc un aport mare de vitamine si minerale de care organismul nostru are mare nevoie.

Salata de morcov, telina, ardei kapia, castraveti si avocado. Este ceva absolut divin, o salata minunata. Adaugati ulei de masline, suc de lamaie sau de limeta, sare si piper. Nu aveti cum sa nu iubiti aceasta salata minunata, satioasa si sanatoasa. Avocado are aport mare de fibre, proteine si grasimi sanatoase iar restul radacinoaselor sunt si ele bogate in fibre si antioxidanti. Este o salata care promoveaza reglarea tranzitului si scaderea colesterolului rau.

Aceste salate sunt absolut minunate si foarte simple. Sper sa va placa si sa va inspire. Sunt sanatoase, hranitoare si extrem de apetisante, numai bune de servit langa orice garnitura doriti.

Sanatate maxima si mult succes in tot ce faceti!

S-ar putea să-ți placă și...