Mancare rapida in 5 minute: 12 salate delicioase

Mancare rapida in 5 minute, se poate? Ar fi asa de bine sa putem sa ne pregatim mancarea in 5 minute si daca se poate, sa fie si sanatoasa, hranitoare, delicioasa. Nu avem cum sa facem nimic sofisticat in 5 minute. Dar ce putem pregati in 5 minute sunt salate si va asigur ca vor fi sanatoase, hranitoare si super gustoase. Trebuie doar sa folosim ingrediente potrivite.

Iata ce salate sanatoase putem pregati azi, mancare rapida si gustoasa, gata in 5 minute:

Salata de rosii, ceapa, ulei de masline, busuioc, sare, piper, otet balsamic, crutoane.

Salata de rosii, castraveti, ardei kapia, ceapa, patrunjel, masline, ulei de masline, suc de lamaie, sare, piper.

Salata de zucchini, ardei gras in 3 culori (galben, rosu, portocaliu), ulei de masline, suc de lamaie, sare, piper.

Salata simpla de rosii cu ceapa, sare, piper si ulei de masline. Se mananca simpla sau cu paine integrala 🙂

Salata de rosii, castraveti, ceapa rosie, salvie proaspata, patrunjel verde, ulei de masline, suc de lamaie, sare, piper.

Salata de andive, rosii, masline, kale, ulei de masline, suc de lamaie, sare, piper.

Salata de varza alba, morcov, marar, ulei de masline, otet, sare, piper.

Salata de sfecla rosie fiarta, hrean murat, ulei de masline, suc de lamaie, sare, piper.

Salata de broccoli oparit, naut fiert, morcov, patrunjel verde, ulei de masline, suc de lamaie, sare, piper.

Salata de naut fiert, morcov, rosii, spanac, ulei de masline, suc de lamaie, sare, piper.

Salata de varza cu morcov, marar, masline negre si leustean maruntit 🙂 Adaugati putin ulei de masline, suc de lamaie, sare si piper si aveti o super masa, o mancare sanatoasa si hranitoare.

Salata de vinete cu avocado, ceapa rosie, ulei de masline, sare, piper, suc de lamaie (previne oxidarea avocadoului). Serviti pe paine integrala sau paine graham pentru adaos sanatos de fibre 🙂

 

Acestea sunt cele 12 idei de salate sanatoase, rapide si hranitoare. Va asigur ca sunt gata in 5 minute sau chiar mai rapid. Nu trebuie decat sa tocati cateva legume si verdeturi, sa adaugati putin ulei si ceva pentru gust acru (otet, otet balsamic, suc de lamaie, suc de limeta), sare si piper, dupa gust.

Salatele sunt pe atat de hranitoare pe cat le dorim. Exista salate care nu tin de foame decat 1-2 ore si salate care tin de foame 2-3 ore. Acestea sunt cele in care includem alimente bogate in fibre, precum: naut fiert, fasole rosie sau alba, tofu, seminte si nuci, crutoane, telemea sau feta si nu numai.

Promit sa mai revin cu si mai multe idei de salate sanatoase si delicioase!

S-ar putea să-ți placă și...