Seminte de canepa decorticate: 7 beneficii pentru sanatate + calorii

Semintele de canepa sunt extra nutritive, motiv pentru care le avem mereu in bucatarie, in camara, in frigider. Semintele de canepa se pastreaza la loc intunecat si racoros, nu in lumina soarelui, nu in caldura, nu la temperaturi extreme. Si ideal este sa le consumam cand sunt proaspete, cat mai curand dupa ce au fost ambalate si desigilate.

Cum consumam semintele de canepa si mai ales de ce le-am utiliza, aflam astazi dintr-un articol interesant despre beneficiile lor.

Beneficii majore pentru sanatate ale consumului de seminte de canepa:

  • semintele de canepa sunt bogate in Omega 3 si Omega 6, grasimi sanatoase
  • semintele de canepa au cel putin 25% din continut format din proteine
  • semintele de canepa sunt bogate in vitamina E, considerat antioxidant puternic
  • semintele de canepa sunt bogate in fosfor, potasiu, magneziu, sulf, caciu, fier, zinc si nu numai
  • semintele de canepa pot preveni bolile de inima datorita aminoacidului arginina si nu numai
  • semintele de canepa pot ameliora diverse boli de piele, in special acolo unde exista eczeme si roseata
  • semintele de canepa sunt bogate in fibre asa ca ajuta digestia

Acestea nu sunt toate beneficiile semintelor de canepa 🙂 Mai sunt si alte motive pentru care le consumam si unul ar fi si faptul ca sunt bogate in proteine dar sarace in calorii, motiv pentru care sunt indicate si in dietele de slabire.

20 de grame de seminte de canepa au aproximativ 120 de kcal. La schimb avem toate vitaminele din grupul B-urilor, toti aminoacizii de care organismul are nevoie si grasimi sanatoase de cea mai buna calitate.

Semintele de canepa se pot consuma ca atare, cu lingura 🙂 Sau pot fi adaugate in salate, smoothie-uri, deserturi diverse fara coacere, budinci raw vegane, in iaurturi si shake-uri proteice 🙂 Sunt numeroase moduri in care putem folosi semintele de canepa, esential fiind sa nu le gatim. Se consuma in stare cruda si sunt considerate o gustare sanatoasa, nevinovata, nutritiva si satioasa.

Sursa articol:

https://www.healthline.com/nutrition/6-health-benefits-of-hemp-seeds

S-ar putea să-ți placă și...