Salata de radacinoase, bogata in fibre si antioxidanti

Radacinoasele pot fi folosite cu succes maxim in salate. Nu sunt rele nici in ciorbite si in tocanite dar daca vreti sa le folositi la maxim de aroma, va recomand sa le dati pe razatoare si sa le folositi in salata 🙂 Sunt absolut delicioase.

Partea buna la radacinoase este ca de obicei au mai putin pesticid si mai putin fertilizant. Ele cresc in pamant si atunci sunt putin mai ferite 🙂

Un alt avantaj major este ca radacinoasele sunt bogate in fibre, pe langa vitamine, minerale si antioxidanti. Si sa nu uitam ca radacinoasele au putine calorii asa ca sunt ideale si in timpul dietei.

Salata mea de radacinoase contine urmatoarele ingrediente:

  • morcov
  • telina
  • radacina de patrunjel
  • pastarnac
  • patrunjel frunze
  • ulei de masline
  • mult suc de lamaie

NU pun sare si nici piper in aceasta salata. Este o salata dulce si super aromata. Este perfecta pentru sanatatea ficatului, a pielii si a intregului sistem digestiv (aici includem ficatul) asa ca nu o voi strica adaugand sare. Sarea nu este permisa in multe regimuri, inclusiv in regimul pentru ficat. Asa ca facem pauza de sare.

Va invit sa inveseliti aceasta salata cu si mai multe ingrediente sanatoase: andive, rucola, ardei gras, dovlecel, castraveti, rosii, ce doriti si aveti la dispozitie 🙂 Nu aveti cum sa gresiti!

Sanatate maxima si mult succes in tot ce faceti!

Mai multe retete sanatoase cu legume pot fi descoperite aici. 

Va invit sa ma urmariti pe Facebook pe pagina mea Mananca Sanatos cu Maria. 

Va invit sa ma urmariti si pe Instagram AICI. 

S-ar putea să-ți placă și...