Mancaruri usoare de seara: 12 preparate simple si rapide pentru familie

12 idei de mancaruri usoare de seara va sunt oferite in acest articol. Imi doream de mult timp sa adun o colectie de preparate simple si rapide, numai bune pentru toata familia. De la mic, la mare, toata familia va adora aceste preparate, sper eu! La noi in familie sunt preparate iubite si de copii, dar si de adulti.

Desigur ca una dintre conditiile cinelor la noi in familie este sa fie usor de digerat. Asta inseamna sa fie preparate cat mai putin sofisticate, fara exces de zahar, sare si grasimi.

 

Iata cele 12 idei de mancaruri usoare de seara, mult mai usor de digerat decat restul meselor:

  1. Cartofi fierti natur cu patrunjel si mujdei
  2. Piure de cartofi cu piept de pui la gratar si salata de muraturi
  3. Paste cu branza sarata sau dulce
  4. Pilaf cu ciuperci si legume + salata de muraturi
  5. Paste cu sos de rosii si masline
  6. Legume la cuptor
  7. Cartofi fierti in coaja si apoi copti la cuptor, serviti cu salata de varza sau mujdei
  8. Tocanita de legume
  9. Mamaliga cu branza si smantana sau iaurt
  10. Salata orientala cu masline si castraveti murati
  11. Ostropel de pui cu salata de muraturi asortate
  12. Peste la gratar sau la cuptor cu piure de cartofi si salata

 

In mare, cam acestea ar fi ideile mele de mancaruri usoare de seara, pentru copii si intreaga familie. Incercam sa pastram cat mai multe preparate culinare vegetariene pentru cina, fiindca sunt cele mai sanatoase, cele mai simple si usoare. Sper sa va inspire ideile mele de mancaruri usoare si sa le adaptati dupa cum considerati de cuviinta.

Nu uitati nici faptul ca slabitul sanatos trebuie sa tina cont de mancarea pe care o consumam, de ingredientele pe care alegem sa le cumparam si sa le avem in orice moment in frigider si in camara. Eu, spre exemplu, aleg sa nu cumpar niciun ingredient care nu imi aduce beneficii nutritionale. Nu cumpar ingrediente cu calorii goale, nu cumpar produse care au coloranti artificiali, arome artificiale, conservanti si alte bazaconii. Cred ca tot ceea ce mancam trebuie sa ne aduca vitamine, minerale, antioxidanti, proteine, fibre, carbohidrati sanatosi. Gustul se poate obtine si cu ajutorul ingredientelor pe care le folosim, aromelor naturale, verdeturilor aromatice si nu numai. Iar gustul nu este tot! Sanatatea este mai presus de placerea de a manca alimente gustoase.

Sanatate maxima si mult succes in tot ce faceti!

 

Tehnician Nutritionist | Licentiata in Jurnalism si Stiintele Comunicarii | Formator Autorizat | Blogger si Copywriter | Fotograf

S-ar putea să-ți placă și...