Retete vegane pentru mic dejun sanatos: 5 idei vegane, rapide si delicioase

5 idei rapide de retete vegane pentru mic dejun sanatos va sunt oferite in articolul de astazi. Mi-am propus sa mananc de post cat mai des posibil. Este o alegere cu zeci sau sute de beneficii, pentru trup si suflet.

Astazi trecem in revista 5 retete vegane delicioase, sanatoase, hranitoare, rapide si ieftine. Va asigur ca nu va veti da bugetul peste cap cu procurarea ingredientelor necesare.

Humus roz, cu sfecla rosie. Este humus clasic in care am adaugat si sfecla fiarta. Rezultatul este unic si deosebit de gustos. Reteta in detaliu aici. 

Humus clasic cu naut si patrunjel verde tocat. Humusul este cel clasic si deasupra adaugam naut fiert, patrunjel verde, condimente si ulei de masline. Reteta simpla si rapide de humus aici. 

Paine cu unt de caju si gem de afine, merisoare, coacaze, fructe de padure, de portocale sau orice alt gem va place. Este o idee super simpla de mic dejun sanatos, 100% vegan. In loc de unt de caju puteti folosi unt de cocos, unt de migdale, chiar si margarina daca este de calitate.

Negresa de post, vegana. Reteta este aici si este pur si simplu deosebit de simpla si rapida. Se prepara in fix o ora, cu tot cu amestecatul ingredientelor, copt si lasat la racit. Este o idee geniala de mic dejun sanatos, delicios, hranitor si un desert minunat, 100% vegan.

Japoneza cu tofu afumat, salata verde, rondele de rosii, ceapa solzisori, castraveti rondele. Va pot garanta ca daca aveti japoneze proaspete si tofu afumat, restul este prea putin important. Puneti ce legume doriti si va plac, adaugati chiar si ketchup daca va atrage ideea. Este un burger vegan delicios, facut in casa, ieftin ca braga si super hranitor.

Acestea sunt cele 5 idei culinare vegane pe care vi le recomand ca mic dejun sanatos, hranitor si super delicios. Eu le folosesc mereu fiindca am marea dorinta de a manca sanatos cat mai des cu putinta. Imi face bine pe toate palierele vietii.

Nutritionistii ne recomanda in marea lor majoritate sa incepem ziua cu un mic dejun sanatos, hranitor, bogat in proteine de calitate buna. Iar eu cred ca proteinele cele mai curate sunt cele de origine vegetala. Adica humus, tofu, legume, verdeturi, leguminoase si nu numai. Chiar si paine integrala, si in acest aliment gasim cantitati considerabile de proteine.

Sanatate maxima si mult succes in tot ce faceti!

S-ar putea să-ți placă și...