Starea de bine este ceea ce de multe ori intalnim in engleza ca fiind „peace of mind”. Este o stare de pace interioara, de liniste sufleteasca, de bine general. Este o stare in care esti ok cu cei din jur, inclusiv cu tine insuti. Cred ca este deosebit de important sa faci pace cu ceilalti oameni din viata ta insa cel mai important este sa faci pace cu tine insati.
Sa ierti, sa accepti, sa mergi mai departe, sa iti imbunatatesti relatiile, sa stingi conflictele si chiar sa le previi. Conflictele sunt cele care rup relatiile cel mai des. Si departarea o face, lipsa comunicarii, absenta repetata si nu numai. Insa conflictele produc cele mai mari rupturi, pe care apoi le regretam timp indelungat, poate o viata intreaga.
Cartea inspirata din lectiile lui Dale Carnegie, „Rezolva conflictele din viata ta”, are 215 pagini scrise absolut divin. Fiecare pagina este intesata de sfaturi esentiale care te fac sa iti imbunatatesti modul de a relationa cu cei din jur.
Si nu sunt putini cei care ne fac viata mai dificila. Si poate ca nici noi nu o usuram pe a lor. Persoane care simt nevoia sa contrazica in mod constant, persoane negativiste si toxice, persoane care isca in mod repetat dispute si le augumenteaza in mod irational. Situatii conflictuale care ajung sa ne streseze si sa ne deterioreze bunul mers al lucrurilor in cariera, acasa, in viata personala, in viata sentimentala. Va simtiti din acelasi film? V-ati lovit de astfel de persoane si de astfel de situatii?
Cartea „Rezolva conflictele din viata ta” se adreseaza atat celor care au nevoie de dezamorsarea conflictelor si prevenirea lor la locul de munca, in relatia cu angajatii, superiorii si colegii de lucru, cat si pentru cei care au nevoie in viata lor personala. Cartea prezinta exemple clare prin care cititorii pot constientiza modul in care se nasc conflictele si maniera in care acestea pot fi stinse inca din momentul in care se nasc.
Rezultatul este o viata linistita, mai multa pace si mai multa armonie in cuplu si in relatia cu cei din mediul profesional, din afaceri, de la locul de munca. Cheia este sa privesti lucrurile dintr-o perspectiva larga, din perspectiva celuilalt. Si, de asemenea, cheia este sa nu lasi conflictele sa te afecteze in mod personal. Neintelegerile sunt inevitabile in viata. Important este sa constientizam ce cauza au si cum putem sa ajungem la un numitor comun cu interlocutorii nostri. Este igiena psiho-sociala, daca ma intrebati pe mine. Sa nu lasi dezordine intr-o relatie, sa reusesti sa faci lucrurile in asa fel incat sa se ajunga la o solutie buna pentru ambele parti. Si nimeni sa nu plece de la masa de discutii cu ideea unui conflict in derulare.
Spor la citit si mult succes in tot ce faceti!