Retete vegetariene sanatoase: 7 idei de mic dejun rapid si gustos

Multa vreme s-a spus ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei si ca trebuie sa ii acordam maxima atentie. Mai mult, multi nutritionisti spuneau ca micul dejun trebuie sa fie masa cea mai consistenta si ca nu trebuie sa sarim niciodata peste ea. Ei bine, lucrurile se relaxeaza in ultimii ani si din ce in ce mai multi nutritionisti sunt de acord ca micul dejun nu este o masa obligatorie si in niciun caz nu trebuie sa fie o bomba calorica ci o masa simpla, hranitoare si usor de digerat. Adica fara sunca prajita cu fasole 🙂

7 idei de mic dejun sanatos si gustos sunt mai jos, asa cum le pregatesc eu:

Clatite umplute cu gem sau miere, branza de vaci cu stafide,
marmelada sau orice doriti 🙂
Clatitele se fac simplu de tot, din oua, lapte si faina

Orez cu lapte + nuci si pudra de turmeric, miere, gem de fructe 🙂
Orezul se poate fierbe in apa si la final se adauga lapte clasic sau lapte vegetal.
Se indulceste cu miere, zahar sau sirop de artar, gem sau dulceata de fructe 🙂

Paine cu pasta de avocado si nuci pecan 🙂
Pasta de avocado: Avocado se piseaza cu sare, piper si zeama de lamaie

Cartofi de ciocolata:
biscuiti pisati + cacao + fulgi de cocos + seminte de in macinate + lapte + unt de cocos
Evident, adaugati orice alte ingrediente doriti: nuci, seminte, pudre proteice 🙂

Burger din ce doriti voi:
tofu, ardei kapia, branza telemea, branza de vaci, Brie, salata verde, rucola samd
Luati unul si la pachet pentru la serviciu 🙂

Wrap cu ce doriti 🙂
Ardei gras proaspat sau copt, masline, dovlecei proaspeti sau la gratar, sau incinsi in tigaie, rosii, castraveti, branza, humus
Optiunile sunt la modul cel mai serios infinte. Nu exista ingredient care sa nu mearga de minune in lipie libaneza 🙂

Budinca de chia cu nuci pecan si merisoare
Semintele de chia se lasa la inmuiat in apa plata sau in lapte vegetal, clasic, cum doriti.
Adaugam apoi nuci, seminte, fructe proaspete sau uscate, pudre proteice desi are chia destule proteine,
turmeric, gem de fructe, miere, sirop de artar etc

Iata doar 7 idei de mic dejun sanatos si simplu, rapid si cat mai putin sofisticat. Sunt idei de mic dejun dar in acelasi timp sunt si idei de gustari pentru la serviciu. Merg de minune intr-o caserola, intr-un borcan frumos sau chiar in cutii bento 🙂

Va pup cu drag!

Maria Nicutar

Specialistă în activitatea de coaching, tehnician nutriționist, blogger și fotograf, iubitoare de mâncare sănătoasă. Sunt pasionată de dieta mediteraneană, cărți de rețete culinare, mâncare asiatică și călătorii.

+ Sunt Health Coach si Tehnician Nutritionist si ofer servicii de consultanta 1 la 1 pentru stabilirea unui plan de alimentatie sanatoasa si a unei diete echilibrate, cu efecte pozitive pe termen lung.
+ Ajut persoanele care doresc sa se lase de fumat prin sedinte de Coaching.
+ Ofer Consultanta in Marketing, ajut la construirea unei viziuni clare de promovare, cu identificarea celor mai bune strategii de marketing pentru fiecare afacere in parte si cu buget cat mai corect cheltuit.
+ Ofer asistenta in identificarea si alegerea celor mai buni specialisti PPC, SEO, Mentenanta site, Design si Webdesign, Fotografie profesionala, Content si specialisti Social Media, Digital Marketing, precum si Directori de Marketing si Vanzari.

Motto-uri în viața mea: 1. Nu judeca o zi după roadele culese, ci după semințele plantate. 2. Iarba este mai verde unde o uzi. 3. Invață să vezi partea bună din orice situație. 4. Atitudinea schimbă tot. 5. Când viața îți dă lamâi, fă limonadă! 6. Nu există regrete, doar lecții. 7. Optimismul este o decizie asumată care îți va schimba toată viața începând de acum.

S-ar putea să-ți placă și...